Wat willen we?

Dit onderwerp is afgesloten. De reacties worden gebruikt voor het opstellen van een Stadsvisie. Deze wordt aan het eind van het jaar aan de gemeenteraad voorgelegd. Opmerkingen, ideeën en suggesties kunt u vanaf nu kwijt op het forum Wat Willen Wijkers!

Wat willen we?

Berichtdoor Koppes » 22 jun 2004, 16:55

Meer groen, betere ontsluiting van het verkeer en bereikbaarheid van de voorzieningen. Niet teveel hoogbouw, maar opa en oma en ook mijn zoon moeten wel kunnen blijven wonen in Beverwijk. O ja, en er moet ook voldoende werkgelegenheid zijn. Kortom, we willen alles, maar ten koste van wat? En als je alles in perspectief bekijkt zijn het hele gewone wensen die in elke stad naar voren komen. Dus daarom de volgende stelling:

We moeten Beverwijk houden zoals het nu het is.
D. Koppes
Projectleider Stadsvisie
Gemeente Beverwijk
Koppes
Member

Berichtdoor Daraunch » 15 jul 2004, 23:22

Wat willen we?
Om te beginnen, ik ben een echte wijker, maar met pijn in m'n hart kom ik elke keer Beverwijk binnen.
Dat smerige rangeerterrein waar vroeger die containers hebben gestaan (vanaf de velsertraverse te zien).
Onder het viaduct door vanaf de A9 krijg je die hele mooie grijze muur te zien.
Begin is met een pot verf om die muur mooier te maken of laat een paar jongeren er mooi op graffiti-spuiten. Dan heb je tenminste iets.
Daraunch
Rookie

Keer terug naar Stadsvisie: Beverwijk in 2020